Najnowsze wpisy

Volkswagen e-Home oferuje najwyższy poziom obsługi bez wychodzenia z domu

Wybór wymarzonego samochodu nie od dziś jest możliwy za pośrednictwem wielu stron internetowych – jest to związane z trendami, które wskazują na coraz większą chęć dokonywania zakupów online. Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej https://od-reki.volkswagen.pl/. Marka wprowadza teraz nowatorski projekt Volkswagen e-Home, który jest optymalnym rozwiązaniem dla wszystkich, chcących uzyskać spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu.

Więcej »

Hyundai zaprasza do skorzystania z możliwości zdalnego zakupu

Ograniczona mobilność nie musi oznaczać braku możliwości zakupu wymarzonego samochodu. Teraz Hyundai umożliwia zdalny zakup nowego samochodu bez wychodzenia z domu lub z liczbą wizyt w salonie ograniczoną do absolutnego minimum. Proces zakupu jest szybki i wygodny, a Klientowi na każdym jego kroku towarzyszy doradca handlowy Dealera Hyundai, służąc radą i wsparciem.

Więcej »

Škoda Octavia zdobyła nagrodę Red Dot przyznawaną za wyjątkowy design

Nowa generacja ŠKODY OCTAVIA została wyróżniona prestiżową nagrodą Red Dot. Bestsellerowy model został zaprojektowany zgodnie z nowym językiem designu ŠKODY, w którym elementy estetyczne podkreślają wyrazistość i nowy charakter pojazdu. Nowa linia nadwozia modelu Octavia, zamknięta w eleganckich proporcjach, wywarła duże wrażenie na jury złożonym z około 40 ekspertów z całego świata. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 22 czerwca podczas gali Red Dot w niemieckim Essen.

Więcej »

Rośnie popyt na auta elektryczne i hybrydy Volkswagena: znaczny wzrost sprzedaży modeli e-up! i Passat GTE

Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę samochodów elektrycznych oraz hybrydowych typu plug-in. Jeszcze przed wprowadzeniem na rynek nowego modelu ID.3, co nastąpi latem bieżącego roku, widać, że zapotrzebowanie w Niemczech na auta elektryczne i zelektryfikowane znacznie się zwiększyło: w wypadku modelu up! co drugie zamówienie dotyczy wersji z elektrycznym napędem, łącznie przyjęto już 20.000 takich zamówień. Znacznie zwiększyła się również popularność Passata w wersji GTE – obecnie co siódmy kupujący decyduje się na wersję hybrydową typu plug-in (PHEV).

Więcej »

Škoda oferuje możliwość zamówienia samochodu klientom indywidualnym i biznesowym bez wychodzenia z domu

Digitalizacja i rozwój usług online są jednym z priorytetów strategii ŠKODY. Marka realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów. Dowodem na to jest uruchomiona już ponad rok temu nowoczesna platforma. Umożliwia ona zamówienie samochodu w leasingu za pośrednictwem strony internetowej zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym, w czterech prostych krokach.

Więcej »
1 77 78 79 80 81 134