Škoda Polska zdobywa dwie nagrody w prestiżowym konkursie Innovation 2020

Podczas uroczystej gali konkursu Innovation 2020 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ŠKODA Polska odebrała dwie nagrody – srebro w kategorii Innowacyjny Biznes za platformę ŠKODA Sales Online oraz brąz w kategorii Innowacyjne Media za za platformy Sales Online oraz Wirtualny Salon. Oba wyróżnienia stanowią kolejny dowód na to, że innowacyjne i pionierskie rozwiązania wdrażane przez markę są bliskie potrzebom współczesnych klientów.

Konkurs Innovation skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych i firm z zakresu marketingu i mediów. Nagradzane są odważne, nowoczesne projekty i rozwiązania, a także świeże i efektywne idee. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 1 czerwca 2020 roku za pośrednictwem livestreamingu.

Bardzo cieszę się z tegorocznych nagród, które stanowią dowód na to, że jako zespół ŠKODA myślimy innowacyjnie i wdrażamy pionierskie rozwiązania, dzięki czemu nieprzerwanie jesteśmy blisko naszych klientów. Niezależnie od wielkości projektu, najważniejszym dla nas jest, aby dążyć do wytyczania nowych szlaków i przełamywania schematów. O naszej innowacyjności i zdolności przewidywania świadczy fakt, że oba nagrodzone projekty, które tak bardzo pomogły nam w ostatnich niełatwych miesiącach, zostały wdrożone już w 2019 roku.

Arkadiusz Gwizdek,
Dyrektor Marketingu marki ŠKODA

ŠKODA Sales Online to pierwsza na polskim rynku platforma służącą wygodnemu zamawianiu samochodów przez internet, przeznaczona zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Wirtualny Salon ŠKODY umozliwia wszystkim klientom obejrzenie interesujących ich modeli podczas transmisji na żywo i zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi samochodu, którego zakupem są zainteresowani. Dodatkowo oferuje on możliwość odbycia rozmowy live z profesjonalnym doradcą.

Źródło: Škoda Polska