Mazda CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce

Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesiącach roku objęła pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych segmentu B-SUV (według segmentacji IBRM SAMAR). 

W okresie od stycznia do końca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogółem 15 519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy Mazdy CX-3.

Cieszymy się, że polscy klienci doceniają Mazdę CX-3. Wierzymy, że ubiegłoroczne zmiany produktowe przyczyniły się do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bliżej samochodów z segmentu premium. Sukces Mazdy CX-3 jest dowodem na to, że nasza strategia polegająca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty.

Łukasz Paździor
Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

Charakterystyczne dla Mazdy poczucie intuicyjnej więzi pomiędzy kierowcą a samochodem, określane jako Jinba Ittai w modelu CX-3 wyraża się dbałością o najdrobniejsze szczegóły wyposażenia. Technologia Skyactiv zapewnia perfekcyjną kontrolę za sprawą idealnie przewidywalnej charakterystyki układu napędowego i stabilnych właściwości jezdnych. Znakomita przyczepność przekłada się na czystą przyjemność z prowadzenia – zarówno po ciasnych zaułkach miasta, jak i na krętej drodze poza nim. Mazda CX-3 to także jeden z nielicznych samochodów w swojej klasie, który dostępny jest z napędem na wszystkie koła i-ACTIV AWD.

Elegancki i jednocześnie dynamiczny wygląd Mazdy CX-3 uzyskany dzięki wielokrotnie  nagrodzonej stylistyce KODO – Dusza ruchu jest także jednym z czynników popularności modelu wśród klientów. Co więcej, nagroda Red Dot Design dla Mazdy CX-3 stanowi nie tylko wyróżnienie w dziedzinie doskonałej ergonomii, ale podkreśla najwyższy wymiar radości z prowadzenia.

Przewidujemy, że 2019 r. będzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzedaży, a CX-3 stanie na czele najchętniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce także dlatego, że w najbliższych miesiącach spodziewamy się wzmożonej aktywności zakupowej przed przyszłorocznymi zmianami w polityce unijnej dotyczącej emisji CO2, która przełoży się na wyższe ceny samochodów w Europie i w Polsce.

Łukasz Paździor
Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzedała w Polsce 12 574 szt. samochodów, notując wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek był dla marki czwarty pod względem wielkości sprzedaży w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.

Źródło: Mazda Motor Poland